Oman elämän personaltreiner....

sunnuntai 23. helmikuuta 2014

Per##leen hyvää ruokaa!!

Tuo lause on kuulunut jo monena päivänä meillä kotona, ukkokullan suusta. :) Mukava saada palautetta että ruoka on hyvää. Mietin että tuollanen viisi vuotta tais mennä jotta sain kasvikset kuulumaan myös ukon ruokalautaselle. Aikoinaan kun tavattiin niin eipä tuo ukko kyllä kasviksia syönny, joskus pari tomaattiviipaletta tai kurkkua lautasen reunalla. Nykyään syö kasviksia ja vihaneksia. Cobbin salaattiakin pisteli ihan onnessaan, toki toisen lautasellisen puolessa välissä tuumas, ah, kylläpäs rupee olee täys. Myös tunasalaatti uppoaa erittäin hyvin. Yleensä ottaen lusikoi kyllä kiltisti nykyään salaattia lautaselle, jos vain on. :)    
    








Toki mulla on periaate että ruasta ei koskaan saa sanoa hyi, ennenkunnon maistanut. Ainakaan mun kokkaamista ruuista, ja tulla tavalla mieskin on sitten maistanut mun pöperöitä, tai noh, joskus vaan työnnän haarukan suun eteen ja sanon että maista :D

Olen koittanut korvata tuota kahvin juomistani teellä ja olenkin ihastunut noihin Yogi tea merkkisiin teehin. Tottahan hinta on kaksin kertainen verrattuna liptoniin tai pirkkaan mutta on ne hyviäkin. Ja mikä parasta, ne on luomua :) Mieli ja kukkaro kiittää.... Nämä ei muutes sisällä olleskaa cofeiinia....Hokasin just, oon koko ajan luullu et ne sisältää, hahaa, v*ttu mikä urpo mä oon :D






Käytiin salilla, oli selkä päivä. Hitto jotta oli hyvä treeni, näitä lisää niin satakiloa mavessa menee rikki, wohoo!! Paukuttin nyt 70kg:lla tavallista mavea ja räkissä 80kg:lla räkkivetoja, oonko hieman ylpee itestäni. Eihän toii nyt ole paljoa mutta mulle se on, kun en oo piiitttkiin aikohin saannu tehtyä mavea kunnolla selän takia. Joten kyllä on hieronnasta ollu apua.


Tällästä taas, moro!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti